Zameraním spoločnosti sú hypotéky, životné poistenie, poistenie majetku a poistenie áut. Pri poistnej udalosti zabezpečuje spoločnosť kompletný servis. Každej zo služieb je venovaná samostatná podstránka približujúca jej detaily.
Hlavný selling-point jednotlivých služieb sme zobrazili oknami, ktoré sú zasadené do obrysov loga spoločnosti. Ku každej službe sme vytvorili časovú os opisujúcu priebeh získania finančnej služby.
Naprieč webom sa nachádzajú krátke informácie „rozbíjajúce“ uhladený dizajn, ktorým sme vybrali jeden z ručných fontov „Gloria Hallelujah“.
Takmer každá podstránka obsahuje CTA tlačidlá s výzvami na nadviazanie kontaktu. Po kliknutí sa zobrazí vyskakovacie okno, v ktorom môže návštevník zanechať telefónne číslo a nechať sa kontaktovať, prípadne môže kontaktovať priamo spoločnosť po kliknutí na telefónne číslo.
Pre urýchlenie vybavenia poistenie, napríklad autopoistenia sme integrovali live chat, vďaka ktorému je možné vybaviť určité služby online v priebehu pár minút. Informácia o vybavení služieb online je návštevníkom komunikovaná naprieč celým webom.
Pre spoločnosť je dôležitým komunikačným kanálom e-mail marketing, preto sme na web pridali možnosť registrácie na newsletter klientom požadovanej služby Quanda.cz.
Bezproblémový chod a funkčnosť web stránky zabezpečujeme po odovzdaní projektu vďaka našej službe správa wordpress stránky.
Po úspešnom dokončení web stránky sme navrhovali vizuál kampaní pre e-mail marketing, grafiku bannerov pre PPC kampane a ďalšie printové materiály, ktoré spoločnosť využíva na svoju propagáciu.
Jan Zeithammer - ARGOS-PZS
Nebojte sa nám priblížiť vaše predstavy. Každú myšlienku je možné zrealizovať.